Hele samfundet står i øjeblikket i en nødsituation på grund af COVID-19. Det gælder især for erhvervslivet, men også revisorbranchen bliver påvirket af situationen. FSR – danske revisorer vil her på denne side løbende opdatere med relevant information for foreningens medlemmer.



FSR – danske revisorers sekretariat har naturligvis taget de behørige forholdsregler, som regering og sundhedsmyndigheder anbefaler og har opfordret til. Sekretariatet vil under de givne omstændigheder stadig gøre sit yderste for at service medlemmer og kunder. Det vil sige, at telefonerne er åbne 9.00 – 16.00 fra mandag til torsdag og 9.00 – 15.00 om fredagen.

Vi bestræber os på at opretholde et beredskab, så tingene ikke går i stå, og vi fortsat kan servicere foreningens medlemmer. Den faglige hotline vil således fortsat blive betjent, og supporten i CaseWare er fuldt bemandet.

Mange medarbejdere arbejder hjemmefra. Har du brug for at kontakte en medarbejder direkte, finder du listen her.

Det skal understreges, at en række kurser, aktiviteter og arrangementer er blevet udskudt, og at mødeaktiviteten generelt er reduceret. Møder gennemføres som udgangspunkt virtuelt eller pr. telefon.

Viser 1 til 101 af totalt 101 resultater

Sorter listen

Kontakt

  • Charlotte Jepsen

    Administrerende direktør

    3369 1098
    4193 3198
  • Anders Lau

    Kommunikations- og analysechef - presse og public affairs

    3369 1047
    4193 3147
  • Thomas Krath Jørgensen

    Faglig chef - rapportering og udvikling, Statsautoriseret revisor

    4193 3148